Z medsebojno pomočjo tkemo prijateljstva in ustvarjamo boljšo družbo

Živimo v svetu, kjer individualnim dosežkom ter kupljenim in novim materialnim stvarem posvečamo preveč pozornosti. Velikokrat se nam zato zgodi, da je naša sreča zgolj kratkotrajna in da jo iščemo v napačnih stvareh. Pravo srečo lažje najdemo, ko med seboj sodelujemo, sklepamo prijateljstva in si med seboj pomagamo. Zgolj tako lahko oblikujemo boljšo, bolj povezano in bolj solidarno družbo.

Na naši šoli velik poudarek dajemo tudi krepljenju medsebojnih vezi in sklepanju novih ter poglabljanju starih prijateljstev. Naslednja zgodba je dober dokaz za to.

Na začetku šolskega leta je učiteljica 4.a razreda, gospa Petra Sedminek Malnar, želela presenetiti svoj novi razred. Imela je željo, da bi njeni novi učenci lahko med odmori igrali “mini košarko”. Ker pa v njeni učilnici ni bilo nobenega otroškega ali manjšega koša, je razmišljala, kako bi lahko s košem presenetila svoje učence. Prvotna ideja, da bi koš kupila, ji ni bila všeč. Zato se je domislila, da bi učence 5. in 6. razreda, ki obiskujejo neobvezni izbirni predmet tehnika prosila, če bi lahko oni izdelali koš, ki ga potrebuje. Učenci so se odločili, da bodo učiteljici pomagali in so se lotili dela. Pri svojem delu so uporabili vse svoje ročne spretnosti, oblikovalske ideje in vse svoje znanje. Košu so posvetili veliko pozornosti, vanj vložili veliko svoje energije in ga zelo hitro izdelali. Ko je bil koš izdelan, so se odločili, da ga bodo sami predali in podarili učiteljici in njenim učencem. S pomočjo hišnika Janeza je koš že pritrjen. Učenci so dejali, da zelo radi igrajo “mini košarko” in se pri tem neizmerno zabavajo. Učiteljica Petra je bila izjemno ponosna na učence, ki so izdelek naredili, še posebno zadovoljstvo pa je čutila zato, ker je več učencev, ki so sodelovali pri izdelavi koša, v preteklih letih tudi sama učila. Končni izdelek in veselje učencev lahko vidite v priloženih fotografijah.

Florijan Likar

Morda vam bo všeč tudi...

Orodna vrstica za dostopnost

Dostopnost