[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_toggle title=”Kulturni dan v Cankarjevem domu, SNG Opera in balet in v Narodnem muzeju Slovenije” _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″]

Taja Vrhovnik:
V Narodnem muzeju mi je bilo zelo všeč, ker smo iskali zaklad, ki je bil zelo sladek. V
Cankarjevem domu mi je bilo tudi zelo všeč, ker me glasba odpelje v najboljši svet sanj in v
njej zelo uživam. Upam, da jo bom še kdaj obiskala, ker sem uživala. Moja ocena je
neskončno 5.

Ema Korošec Janušič:
Meni je bilo všeč, ker smo v Narodnem muzeju iskali skriti zaklad. Zaklad mi je bil všeč, ker so
bili bonboni. V Cankarjevem domu mi je bilo všeč, ko nam je orkester Slovenske filharmonije
zaigral pesmi iz Disneyjevih risank. Med koncertom sem se imela lepo. Glasbo so zelo dobro
zaigrali. Vse mi je bilo zelo všeč.

Patricija Kocet Gril:
Na današnjem kulturnem dnevu mi je bilo najbolj všeč, ko nam je simfonični orkester
Slovenske filharmonije zaigral nekaj skladb iz Disneyjevih risank. Najbolj všeč mi je bila
Beethovnova 5. simfonija. Zelo sem se zabavala in bilo mi je zelo všeč. Dogodek pa sta mi
popestrila še dirigent iz Anglije in napovedovalec Klemen. Skratka, bil je eden mojih
najboljših dni.

Jaka Mežek:
V Cankarjevem domu mi je bila všeč glasba, všeč so mi bile risanke, najbolj pa, ko so igrale
orgle.

Jakob Frelih:
Najprej smo šli v muzej. Tam mi je bila najbolj všeč mumija. Zanimiv mi je bil prikaz izdelave
preprostega orodja. Sprehodili smo se čez Tromostovje, nato pa šli v Cankarjev dom. Tam
smo si ogledali predstavo S skladatelji v Disneyjeve risanke. Najbolj sem si zapomnil
Beethovnovo 5. simfonijo. V ozadju so na platnu predvajali odlomke iz Disneyjevih risank,
orkester pa je predvajal glasbo iz teh risank.

Jaka Ipavec:
Zelo mi je bil všeč nastop. Zelo sem užival. Predstavo mi je popestril še napovedovalec
Klemen.

Sara Teran:
Najprej smo si v Ljubljani ogledali Narodni muzej Slovenije. V muzeju smo si ogledali edino
staroegipčansko krsto s človeško mumijo v Sloveniji. Mumija je iz časa okoli 680 let pr.n.št.,

najdena pa je bila v Egiptu. Videli smo tudi neandertalčevo piščal, ki je najstarejše glasbilo na
svetu. Najdena je bila v najdišču Divje babe blizu Cerknega. Izdelana je iz stegnenice mladega
jamskega medveda. Odkrili so jo leta 1995 in je stara od 50000 do 60000 let. Ogledali smo si
tudi kameno in železno dobo. Iz železne dobe smo videli meče. Tam je bil tudi devet metov
dolg čoln, izdolben iz enega samega hrastovega debla. Iz bakrene dobe smo videli koliščarske
hiše. Lesene kolibe so bile zgrajene na lesenih kolih, ki so bili zabiti v dno jezera. Prvo
koliščarsko naselje so pri nas odkrili na ljubljanskem barju.
Potem smo se sprehodili po Ljubljani in se kasneje odpravili še v Cankarjev dom, kjer smo
poslušali simfonično matinejo GM Slovenije, S skladatelji v Disneyjeve risanke.

Mina Kunšič:
Od šole smo odrinili ob 7. 30. Na avtobusu smo se tiho pogovarjali. Ko smo prišli v Ljubljano,
smo si ogledali Narodni muzej Slovenije. Tam smo videli mumijo ter stvari iz ledene, kamnite,
bronaste in železne dobe. Po ogledu smo se sprehodili po Ljubljani in se napotili do
Cankarjevega doma. Tam smo si ogledali 60 minutno predstavo. Naslov je bil S skladatelji v
Disneyjeve risanke. Zabaven mi je bil gospod, ki je napovedoval točke. Najbolj mi je bila všeč
skladba, ki so jo zaigrali na orgle.

Klara Tancar:
Bila sem v Cankarjevem domu v Gallusovi dvorani. Všeč so mi bile risanke in glasba orkestra
ter orgel. Edino, kar mi ni bilo všeč, je bila zelo glasna glasba.

Tinkara Bernetič:
Ko smo se odpravili v Cankarjev dom, sem se zelo veselila. Ko so igrali, sem se lahko sprostila
in prisluhnila glasbi, ki so jo igrali.

Matija Logar:
To je bil moj najboljši kulturni dan v tem šolskem letu. Mislim, da je tako dobro in zanimivo,
da bom šel še enkrat.

Sally Mulej:
Bilo mi je všeč, saj sem izvedela veliko novih in zanimivih stvari. Zahvaljujem se operi, ker so
nas sprejeli kar zastonj in nam vse zelo podrobno razložili.

Aljaž Žemva:
V operi je bilo ok, samo vodička je bila malo dolgočasna.

Ema:
Imela sem se zelo dobro. Najbolj všeč mi je bila opera. Na koncertu je bilo zabavno in
smešno. Voditelj nas je odlično popeljal skozi predstavo.

Maksim:
Najlepša hvala, ker ste nas popeljali po operi. Opera je bila zelo fancy.

Erazem Knafelj:
Všeč mi je bilo, da so nas popeljali v parter in da so nam zelo dobro predavali o zgodovini in
prenovi opere. Všeč mi je bil ogled skladišča, saj so bile v njem zelo zanimive reči.

Aljaž Bergelj:
Izlet v opero mi je bil na splošno zelo všeč, še posebej del, ko je g. Janez predstavil opero.
Spremenil bi le to, da bi bil prvi del o opisu opere in njenih prostorov bolj zanimiv.

Eva Bukovec in Saša Kos:
Všeč nama je bilo, da smo lahko gledali predstavo na balkonu.

Žana, Zala Ana in Klara:
KD nam je bil zanimiv, saj smo bolj spoznali opero in njeno zgodovino. Tudi nastop pevskega
zbora je bil dober, saj so pesmi predstavili zabavno. Imeli smo se lepo in tudi naučili smo se
veliko. Zdelo se nam je prima, da smo lahko na balkonu tudi mi zapeli in zaplesali zraven.

Anže Vindiš in Anže Golub:
Bilo je v redu. Všeč nama je bilo to, da so peli pesmi iz celega sveta. Super je bilo to, da smo
tudi mi sodelovali pri predstavi.

Julija Krajnc in Ema Mrak:
Zjutraj smo se ob 8. 30 odpravili v Ljubljano. Ko smo prispeli, smo si šli ogledat vse dvorane v
Cankarjevem domu. Po ogledu smo šli na kratek sprehod po Ljubljani. Nato smo se odpravili
proti Slovenski filharmoniji, kjer smo si ogledali koncert pevskega zbora Slovenske
filharmonije. Peli so zelo dobro in všeč nama je bilo, da so nas vključili v koncert. Po koncertu
smo se odpravili domov.

Kaja Bohinec in Kaneesha Ovsenik:
Pohvalili bi pevski zbor Slovenske filharmonije, saj so zelo talentirani, njihovi glasovi so naju
prav impresionirali.

Neža R. Hladnik in Marcela Lužnik:
Všeč nama je bilo, ko smo si ogledali dvorane v Cankarjevem domu in ker smo lahko
sodelovali na koncertu. Ni nama bilo všeč, ker se ni dobro videlo na oder in ker nismo imeli
prostega časa.

Zala Vovčak in Mojca Vene:
Všeč nama je bilo, ker smo plesali in peli z njimi. Najbolj všeč nama je bila pesem Tali mi
Banana. Ni nama bil všeč pogled na oder.

Jaka Reš:
Všeč mi je bilo, da smo se ob predstavi veliko naučili in nismo samo poslušali pevcev. Lahko
smo sodelovali in plesali med predstavo. Nismo imeli svojega časa za sprehod po Ljubljani in
smo morali veliko stati. Najbolj zanimiv del dneva je bil, ko smo imeli voden ogled po
Cankarjevem domu.

Jaka Krivic:
Meni je bilo vse v redu, tudi v Slov. filharmoniji, razen nekaterih pesmi, ki mi niso bile všeč.
Bolje bi bilo, če bi imeli več prostega časa v Ljubljani. Za Cankarjev dom bi rekel, da mi ni bilo
tako dobro, saj sem že vse videl.

Drejc Sušnik:
Včeraj je bil prav osupljiv dan. Najbolj me je navdušil nastop zbora Slovenske filharmonije, ki
je bil naravnost odličen.

Marcel Rozman:
Bilo je dobro, še posebej, ker ni bilo šole. V Cankarjevem domu smo izvedeli zelo veliko o tej
glasbeni ustanovi. Najbolj mi je bilo všeč v Slovenski filharmoniji, kjer smo bili 40 minut. Bilo
je dobro.

Veronika Lužnik in Rebeka Modrijan:
V Slov. filharmoniji nama je bilo všeč, saj so pevci imeli zelo lepe glasove. Ni nama bilo všeč,
ker nismo ravno dobro videli na oder.

Ema Mrak in Lina Jarkovič:
Najprej smo si ogledali Cankarjev dom. Vodička nam je pokazala različne dvorane. Najbolj

nama je bila všeč Gallusova dvorana. Škoda, ker nismo videli zaodrja. Nato smo se odpravili v
Slov. filharmonijo, kjer smo si ogledali predstavo filharmoničnega zbora, ki nama je bila všeč.
Najbolj nama je bilo všeč, da nas je voditelj zelo dobro vodil skozi koncert in smo izvedeli
veliko novih stvari. Predstavo bi ocenili z oceno 4. Priporočava jo za otroke, ki hodijo v
glasbeno šolo.

[/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Morda vam bo všeč tudi...