[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.7.3″ _module_preset=”default”][et_pb_row _builder_version=”4.7.3″ _module_preset=”default”][et_pb_column _builder_version=”4.7.3″ _module_preset=”default” type=”4_4″][et_pb_toggle title=”Erasmus + Antalya oktober 2021″ _builder_version=”4.7.3″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]
Zaradi epidemije Covida 19 je bilo prvotno načrtovano izobraževanje, deljenje in izmenjava praktičnih izkušenj po evropskih šolah še vedno onemogočeno. Zato smo Maja Jazbec, Vanja Zuljan, Petra Sedminek Malnar in Lidija Skoporec Knafelj nadaljevale z izobraževanjem in nadgrajevanjem dramskih tehnik. Tokratno izobraževanje smo izvedle v Turčiji. Udeležile smo se izobraževanja z naslovom »Creative Drama«. Izobraževanje je bilo organizirano na CEKDEV International Education & Developement Academy in je potekalo od 4. 10. do 8. 10. 2021.
Predavanja, delavnice in praktične vsebine smo pridobivale na Erasmus School Education Gateway.
Pridobile smo različne spretnosti in znanja na področju kreativnega ustvarjanja na odru, izražanja, poslušanja, opazovanja, pozornosti, zaupanja, samozaupanja, govora, domišljije, mimike, izražanja z gestami, uporabo očesnega stika. Nadgradile smo znanja in pravila o uporabi odra, prepletanju različnih umetnostnih zvrsti npr. glasbe, plesa, likovne umetnosti z odrsko umetnostjo. Prav posebno pozornost smo posvetile vajam vključevanja otrok, ki imajo težave z izražanjem svojega mnenja, z izpostavljanjem pred »publiko/razredom«, s samozaupanjem, s težavami na področju govora in izražanja, v dramske aktivnosti. Velik poudarek smo dale tudi glasovnemu zavedanju, urjenju intonacije, jakosti in barve glasu. Spoznale smo pomen čustev, ki jih lahko oblikujemo skozi glas, kretnje in mimiko. Te tehnike smo spoznavale z namenom nadgradnje samozavesti otrok, samozaupanja pri izražanju lastnega mnenja, posnemanja ali kreativnega ustvarjanja na odru in tudi v drugih življenjskih situacijah. Vsebine, aktivnosti in tehnike bomo v čim večji meri vključile v delo z našimi učenci. Uporabljale jih bomo med poukom, pri izvajanju nekaterih dni dejavnosti, oddelčni skupnosti in nekaterih interesnih dejavnostih. To so znanja, ki jih vključujemo v vseživljenjsko učenje. Lahko rečemo, da smo pridobile izkušnje, ki pozitivno nadgradijo posameznikovo osebnost.
Nekaj vtisov:
»Življenje je igra in kar se otrok nauči na odru, prenese v življenje.«
»Drama se nikoli ne navezuje na besedilo, vedno je popolna produkcija domišljije.«
»DOMIŠLJIJA je svoboda.«
»Vsak umetnik je kreativna osebnost.«
»BODI USTVARJALEN! Upaj si!«
Petra Sedminek Malnar
[/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]