Tolkalna in likovna delavnica za učence OŠ Žirovnica

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default”][et_pb_row _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default”][et_pb_toggle title=”Tolkalna in likovna delavnica za učence OŠ Žirovnica” _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

Ob tednu umetnosti so v Osnovni šoli Žirovnica za učence razredne in predmetne stopnje izvedli tolkalno in likovno delavnico. V toplih jesenskih dneh so učenci tolkala spoznavali kar na športnem igrišču.

Teden umetnosti v šoli – Arts Education Week vsako leto poteka pod okriljem UNESCA, ki tako spodbuja mlade k sobivanju z umetnostjo, razumevanju tradicionalnih in sodobnih kulturnih praks, k iskanju lastnega umetniškega izraza in raziskovanju družbenih raznolikosti. V letošnjem letu je potekal med 5. in 9. oktobrom. Zavod RS za šolstvo je ob tej priložnosti pozval šole k pripravi in obisku različnih kulturnih dogodkov. V žirovniški šoli so se odločili, da v goste povabijo znanega akademskega glasbenika in profesorja tolkal Jaka Strajnarja, ki je za učence pripravil tolkalne delavnice s cajonom. (A kaj je cajon? Cajon je perujski tolkalni instrument v obliki škatle.) Tri tople jesenske dopoldneve so učenci tako kar na športnem igrišču spoznavali osnovno tehniko igranja na to glasbilo. Vsebina delavnic se je nanašala na učno snov, saj so se srečali z vsemi reprezentativnimi svetovnimi ritmi od polke do rocka in sambe in tako širili svojo kulturno razgledanost. Pri tem so tudi sami uživali in si dali duška ob igranju, kar so lahko opazili tudi mimoidoči.

Po glasbenih delavnicah so učenci nadaljevali z likovnim ustvarjanjem (pod vodstvom Magde Češek) ob izdelovanju kitar, različnih tolkal in cd okarin. Pobudnica in vodja kulturnega dne je bila učiteljica glasbe v OŠ Žirovnica Slavica Magdič, ki je bila po končanem dogodku vesela zadovoljnih odzivov učencev in sodelavcev: »Te dni si bomo za vedno zapomnili, saj so nam prinesli veselje, srečo in smeh, otrokom pa iskrice v očeh.«

 

Vtisi učencev

Najbolj mi je bilo všeč, ko sem igral na cajon. Izdelal sem dva bobenčka in ropotuljo. Jure Anžič, 4. A

 

Bilo mi je res všeč. Upam, da bomo še kdaj imeli takšne delavnice in izdelovanje glasbil. Zara Jalen, 5. A

 

Z Erikom sva naredila kitaro. Ko smo igrali na cajon, sem veliko izvedel o tem glasbilu. Kar dober dan je bil. Patrik Vidic, 6. B

 

Delavnica mi je bila zelo všeč, saj je bil gospod zelo prijazen in zabaven. Tudi, ko smo igrali na cajone, je vse obrnil na zabavno, tudi, če si se zmotil. Všeč mi je bilo, ko smo igrali zraven glasbe. Res je bilo odlično. Naredila sem tudi kitaro iz kartona. Najprej sem izrezala vse dele s pomočjo skice. Vse sem zlepila. Ker lepilo ni dobro držalo, sem si pomagala z lepilnim trakom. Na koncu sem dodala volnene strune in okrasila z notami. Ema Mrak, 7. B

 

Igrali smo na cajon. Res je poseben občutek. Jaka Strajnar nas je naučil, kaj je sploh cajon in kako se na njega igra. Igrali smo različne pesmi in se pri tem (vsaj jaz sem se) neprestano smejali in zabavali. Po cajonu smo pa barvali glasbilo (tolkalo). To je bilo vedro, na katero smo lahko igrali z rokami ali s palicami. Po pobarvanih vedrih smo z velikimi nasmeški odšli domov.  Aleksander Potočnik, 8. B

 

Kulturni dan mi je bil zelo všeč, predvsem zaradi tega, ker sem se veliko novega nauičila. Bilo je zelo zabavno. Najbolj pa mi je bilo všeč delo z bobni, saj sem se naučila igrati še en nov inštrument.
Bronja Legat, 9. B

Polona Kus

 

[/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost